Análisis de las estrategias mercadológicas desarrolladas por el Hotel Radisson para la consecución y mantenimiento de clientes.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica : Céspedes Arias, 2010.Description: 135 p. : 28 cmSubject(s): DDC classification:
  • TCD 3954
Dissertation note: Tesis Administración de Empresas con énfasis en MercadeoLicenciatura Administración de Empresas con énfasis en MercadeoTutor Lic. Luis Arturo Davis SánchezLectora Licda. Marta Pereira FarachTCD 3954
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
TFG en CD TFG en CD Biblioteca Sede Central San José TCD 3954 (Browse shelf(Opens below)) Available 031001

Tesis Administración de Empresas con énfasis en Mercadeo

Licenciatura Administración de Empresas con énfasis en Mercadeo

Tutor Lic. Luis Arturo Davis Sánchez

Lectora Licda. Marta Pereira Farach

TCD 3954

There are no comments on this title.

to post a comment.