The use of role-play as a motivation strategy to improve the pronunciation and fluency on eight graders at Liceo de Aserri during the second quarter of 2024 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza
Zúniga Vargas, Valery Daniela
The use of role-play as a motivation strategy to improve the pronunciation and fluency on eight graders at Liceo de Aserri during the second quarter of 2024 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, Costa Rica UIA 2024 - 99 p.
Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / ii cuatrimestre
INGLÉS - ENSEÑANZA
ROLE-PLAY
MOTIVATION
PRONUNCIATION
STRATEGY
Bach-I-ENS-24010
The use of role-play as a motivation strategy to improve the pronunciation and fluency on eight graders at Liceo de Aserri during the second quarter of 2024 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, Costa Rica UIA 2024 - 99 p.
Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / ii cuatrimestre
INGLÉS - ENSEÑANZA
ROLE-PLAY
MOTIVATION
PRONUNCIATION
STRATEGY
Bach-I-ENS-24010