The effect of self evaluation as a metacognitive strategy to improve grammar in oral production made by the basic level student at Instituto Nacional de Aprendizaje. / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza
Vargas Rodríguez, Susan
The effect of self evaluation as a metacognitive strategy to improve grammar in oral production made by the basic level student at Instituto Nacional de Aprendizaje. / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, C.R. UIA 2017 - 91 p. 28 cm.
Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2017
0
INGLÉS
TEACHING CONCENTRATION
AUTOEVALUACIÓN
METACOGNITIVE STRATEGY
INSTITUTO NACIONAL DE APRENDIZAJE
IMPROVE GRAMMAR
ORAL PRODUCTION
Bach-I-ENS-17007
The effect of self evaluation as a metacognitive strategy to improve grammar in oral production made by the basic level student at Instituto Nacional de Aprendizaje. / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, C.R. UIA 2017 - 91 p. 28 cm.
Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2017
0
INGLÉS
TEACHING CONCENTRATION
AUTOEVALUACIÓN
METACOGNITIVE STRATEGY
INSTITUTO NACIONAL DE APRENDIZAJE
IMPROVE GRAMMAR
ORAL PRODUCTION
Bach-I-ENS-17007