Enhancing autonomous learning as a metacognitive strategy to improve oral skills in students at FUNDATEC during the third bimester of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés
Matarrita Pérez, Katherine
Enhancing autonomous learning as a metacognitive strategy to improve oral skills in students at FUNDATEC during the third bimester of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés - San José, Costa Rica UIA 2018 - 108 p.
Bachillerato Enseñanza del inglés / II Cuatrimestre / 9674
School of Education and foreign languages
TESINA INGLÉS
INGLÉS
METACOGNITIVO
FUNDATEC
Bach-INGL-18004
Enhancing autonomous learning as a metacognitive strategy to improve oral skills in students at FUNDATEC during the third bimester of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés - San José, Costa Rica UIA 2018 - 108 p.
Bachillerato Enseñanza del inglés / II Cuatrimestre / 9674
School of Education and foreign languages
TESINA INGLÉS
INGLÉS
METACOGNITIVO
FUNDATEC
Bach-INGL-18004