Evaluation of free reading choice as a strategy to engage students in reading at Liceo Experimental Bilingüe La Trinidad during the second term of 2018 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza
Retana Trejos, Brenda Ivannia
Evaluation of free reading choice as a strategy to engage students in reading at Liceo Experimental Bilingüe La Trinidad during the second term of 2018 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, Costa Rica UIA 2018 - 109 p.
Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / III Cuatrimestre / 9837
Bachelor’s Degree in English with Concentration in Teaching
Escuela de Ciencias del Lenguaje
INGLÉS
ENSEÑANZA - INGLÉS
Bach-I-ENS-18001
Evaluation of free reading choice as a strategy to engage students in reading at Liceo Experimental Bilingüe La Trinidad during the second term of 2018 Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza - San José, Costa Rica UIA 2018 - 109 p.
Bachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / III Cuatrimestre / 9837
Bachelor’s Degree in English with Concentration in Teaching
Escuela de Ciencias del Lenguaje
INGLÉS
ENSEÑANZA - INGLÉS
Bach-I-ENS-18001