READING AS A STRATEGY TO IMPROVE THE PRONUNCIATION OF / dʒ, j/ AND / n, ŋ / IN SIXTH GRADERS AT CENTRO EDUCATIVO NUEVA GENERACION DURING THE SECOND QUARTER OF 2022 / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza
Céspedes Pérez, María Fernanda
READING AS A STRATEGY TO IMPROVE THE PRONUNCIATION OF / dʒ, j/ AND / n, ŋ / IN SIXTH GRADERS AT CENTRO EDUCATIVO NUEVA GENERACION DURING THE SECOND QUARTER OF 2022 / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza - 215 p.
Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2022
INGLÉS
TEACHING
PRONUNCIATION OF / dʒ, j/ AND / n, ŋ /
CENTRO EDUCATIVO NUEVA GENERACION
Bach-I-ENS-22010
READING AS A STRATEGY TO IMPROVE THE PRONUNCIATION OF / dʒ, j/ AND / n, ŋ / IN SIXTH GRADERS AT CENTRO EDUCATIVO NUEVA GENERACION DURING THE SECOND QUARTER OF 2022 / Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza - 215 p.
Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2022
INGLÉS
TEACHING
PRONUNCIATION OF / dʒ, j/ AND / n, ŋ /
CENTRO EDUCATIVO NUEVA GENERACION
Bach-I-ENS-22010