Análisis de la percepción de los estudiantes de publicidad de la UIA con respecto al uso de pestañas interactivas en las páginas empresariales de Facebook y su posible uso en el perfil social de la universidad. / Rodrigo Alberto Alfaro Avalos.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: San José, C.R. : R.A. Alfaro., 2012.Description: 185 p. : IlSubject(s): DDC classification:
  • TCD 4897
Dissertation note: Tesis Publicidad / Bachillerato Publicidad / Tutor: Lic. Lenin Mondol / Lector: Bach. Nelson Heymans
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
TFG en CD TFG en CD Biblioteca Sede Central San José TCD 4897 (Browse shelf(Opens below)) Available 41688

Tesis Publicidad /

Bachillerato Publicidad /

Tutor: Lic. Lenin Mondol /

Lector: Bach. Nelson Heymans

There are no comments on this title.

to post a comment.