Evaluar la efectividad de las estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales y plataformas digitales, implementadas por los media planners de las cuatro principales centrales de medios de Costa Rica para sus principales clientes.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica : P. Arias, 2012.Description: 163 pSubject(s): DDC classification:
  • TCD 5553
Dissertation note: Tesis PublicidadLicenciatura PublicidadTutor Lic. Lenin Mondol LópezLector Esteban Alvarado CastilloTCD 5553
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
TFG en CD TFG en CD Biblioteca Sede Central San José TCD 5553 (Browse shelf(Opens below)) Available 043951

Tesis Publicidad

Licenciatura Publicidad

Tutor Lic. Lenin Mondol López

Lector Esteban Alvarado Castillo

TCD 5553

There are no comments on this title.

to post a comment.