The effect of using collaborative writing, music, pictures, or objects to improve the written production of fourth and fifth grade students at Centro Educativo Bilingüe Integral Sat{llig}blok, Desamparados during the III Quarter of 2015 / Meryem Jael Sáenz Guido Diciembre 2015

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: San José, C. R. : Sáenz G. M. J., 2015.Description: 180 p. : Contiene cuadros e ilustraciones ; 28 cmSubject(s): DDC classification:
  • TCD 8637
Dissertation note: Bachillerato en InglésSeminario de graduación con énfasis en la enseñanza del inglésContiene cuestionario para los estudiantes y prácticasTutora: M. Sc. Catalina Guerrero TroyoLector: Lic. Dinier Amador Serrano
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
TFG en CD TFG en CD Biblioteca Sede Central San José TCD 8637 (Browse shelf(Opens below)) Available 45761

Bachillerato en Inglés

Seminario de graduación con énfasis en la enseñanza del inglés

Contiene cuestionario para los estudiantes y prácticas

Tutora: M. Sc. Catalina Guerrero Troyo

Lector: Lic. Dinier Amador Serrano

There are no comments on this title.

to post a comment.