000 | 01089nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | OSt | ||
005 | 20240805175354.0 | ||
008 | 240805b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
040 | _cUIA | ||
082 | _aBach-I-ENS-24002 | ||
100 | _aMora Segura, Maricel | ||
245 |
_aUse of gamification as a didactic strategy to improve the oral skills on ninth graders at Colegio Técnico Profesional de Acosta during the first quarter of 2024. _b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza |
||
260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2024 |
||
300 | _a140 p. | ||
500 | _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / I Cuatrimestre 2024 | ||
650 | _aINGLÉS | ||
650 | _aTEACHING | ||
650 | _aTHE ORAL SKILLS | ||
650 | _aNINTH GRADERS | ||
650 | _aCOLEGIO TÉCNICO PROFESIONAL DE ACOSTA | ||
650 | _aGAMIFICATION | ||
650 | _aDIDACTIC STRATEGY | ||
700 | _aThesis Mentor: Msc. Catalina Guerrero T. | ||
700 | _aReader: Licda. Keily Aragón Aguilar | ||
856 | _yhttp://repositorio.uia.ac.cr/items/2fe4736a-27e1-4bd2-af31-3fbb6e2724f8 | ||
942 |
_2ddc _cTFG |
||
999 |
_c10702 _d10702 |