000 | 01232nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | OSt | ||
005 | 20240807163623.0 | ||
008 | 240807b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
040 | _cUIA | ||
082 | _aBach-I-ENS-24004 | ||
100 | _aValverde Céspedes, David Francisco | ||
245 |
_aThe Benefits of Using Short Readings as a Strategy for the Acquisition of Better Pronunciation Alongside Students' Fluency to Foster the Practice of Reading in Students of 5th Grade at Escuela Patio de Agua in Vázquez de Coronado During the First Quarter, 2024. _b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en Enseñanza del Inglés |
||
260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2024 |
||
300 | _a116 p. | ||
500 | _aBachillerato en Inglés con énfasis en Enseñanza del Inglés / I Cuatrimestre 2024 | ||
650 | _aINGLÉS | ||
650 | _aSHORT READINGS | ||
650 | _aTEACHING | ||
650 | _aPRONUNCIATION | ||
650 | _aESCUELA PATIO DE AGUA | ||
650 | _aSTUDENTS | ||
650 | _aFLUENCY | ||
651 | _aVÁZQUEZ DE CORONADO | ||
700 | _aThesis Mentor: Rigoberto Gutiérrez Albenda | ||
700 | _aThesis Reader: Dinier Amador Serrano | ||
856 | _yhttp://repositorio.uia.ac.cr/items/e3c54e4a-ba58-4691-8a00-fbd3bd7d1faa | ||
942 |
_2ddc _cTFG |
||
999 |
_c10706 _d10706 |