000 00981nam a22002657a 4500
003 OSt
005 20240906214446.0
008 240906b |||||||| |||| 00| 0 eng d
040 _cUIAN
082 _aBach-I-ENS-24010
100 _aZúniga Vargas, Valery Daniela
245 _aThe use of role-play as a motivation strategy to improve the pronunciation and fluency on eight graders at Liceo de Aserri during the second quarter of 2024
_bBachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza
260 _aSan José, Costa Rica
_bUIA
_c2024
300 _a99 p.
500 _aBachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / ii cuatrimestre
650 _aINGLÉS - ENSEÑANZA
650 _aROLE-PLAY
650 _aMOTIVATION
650 _aPRONUNCIATION
650 _aSTRATEGY
700 _aKeily Aragón A., tutora
700 _aDinier Amador S., lector
856 _yhttp://repositorio.uia.ac.cr/items/2799009c-089c-4100-80eb-2dbb5b56fa11
942 _2ddc
_cTFG
999 _c10839
_d10839