000 | 00981nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | OSt | ||
005 | 20240906214446.0 | ||
008 | 240906b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
040 | _cUIAN | ||
082 | _aBach-I-ENS-24010 | ||
100 | _aZúniga Vargas, Valery Daniela | ||
245 |
_aThe use of role-play as a motivation strategy to improve the pronunciation and fluency on eight graders at Liceo de Aserri during the second quarter of 2024 _bBachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza |
||
260 |
_aSan José, Costa Rica _bUIA _c2024 |
||
300 | _a99 p. | ||
500 | _aBachillerato de Inglés con énfasis en la Enseñanza / ii cuatrimestre | ||
650 | _aINGLÉS - ENSEÑANZA | ||
650 | _aROLE-PLAY | ||
650 | _aMOTIVATION | ||
650 | _aPRONUNCIATION | ||
650 | _aSTRATEGY | ||
700 | _aKeily Aragón A., tutora | ||
700 | _aDinier Amador S., lector | ||
856 | _yhttp://repositorio.uia.ac.cr/items/2799009c-089c-4100-80eb-2dbb5b56fa11 | ||
942 |
_2ddc _cTFG |
||
999 |
_c10839 _d10839 |