| 000 | 01047nam a22002897a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | OSt | ||
| 005 | 20251028170700.0 | ||
| 008 | 251028b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
| 040 | _cUIA | ||
| 082 | _aBach-I-ENS-25006 | ||
| 100 | _aMontero Quesada, Andrey | ||
| 245 |
_aThe usu of the gaming app "WORDWALL" to improve grammar and vocabulary skills for 5-1 students at Escuela de Yerbabuena, Tres Ríos, first trimester, 2025. _b/ Bachillerato en la Enseñanza del Inglés |
||
| 260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2025 |
||
| 300 | _a117 p. | ||
| 500 | _aBachillerato en la Enseñanza del Inglés / I Cuatrimestre 2025 | ||
| 650 | _aINGLÉS | ||
| 650 | _aTEACHING | ||
| 650 | _aGAMING APP “WORDWALL” | ||
| 650 | _aVOCABULARY SKILLS | ||
| 650 | _aGRAMMAR | ||
| 650 | _aESCUELA DE YERBABUENA | ||
| 651 | _aTRES RÍOS | ||
| 700 | _aThesis mentor: Andrés Carballo Montero | ||
| 700 | _aRevisor: M.L. Lawrence Vega Miranda | ||
| 856 | _yhttp://repositorio.uia.ac.cr/items/a2dbd61b-f38e-480d-a8fb-ff13847b246f | ||
| 942 |
_2ddc _cTFG |
||
| 999 |
_c11209 _d11209 |
||