000 | 01073nam a2200289 u 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c2050 _d2050 |
||
001 | 000008611 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20240710161439.0 | ||
008 | 170417s2012 xx r 000 0 spa d | ||
040 |
_aUIA _c. |
||
082 | _aTCD 5154 | ||
100 | 1 | _aBogantes Aguilar, Evelyn | |
245 | 1 | 0 |
_aDeveloping teaching strategies to reduce the impact of personality factors that affect the process of learning english grammar of english II students at San José University. / _cEvelyn Bogantes Aguilar. |
260 |
_aSan José, C.R. : _bE. Bogantes, _c2012. |
||
300 |
_a91 p. : _bGráficos ; _c28 cm. |
||
502 | _aTesis Inglés / | ||
502 | _a Bachillerato en la Enseñanza del Inglés / | ||
502 | _a Tutora: M.Ed. Vanessa Muñoz R. / | ||
502 | _a Lector: Msc. Ralph Araya M. / | ||
502 | _a CD # 5154 | ||
650 | 0 | 0 | _aINGLÉS |
650 | 0 | 0 | _aENSEÑANZA |
650 | 0 | 0 | _aAPRENDIZAJE |
650 | 0 | 0 | _aGRAMÁTICA INGLÉSA |
710 | 1 |
_aUniversidad Internacional de las Américas _b / Facultad de Ciencias del Lenguaje _c / Escuela de Enseñanza del Inglés |
|
942 |
_2ddc _cCD |