000 01081nam a2200253 u 4500
001 000009167
005 20240710161452.0
008 170719s2013 xx r 000 0 spa d
040 _aUIA
082 _aTCD 5526
100 1 _aRosales Corrales, Wendy María
245 1 0 _aAnalysis of the indirect affective strategies in the english learning process of students with different levels of proficiency of first grade of Centro Educativo Bilingüe Llama del Bosque during third quarter of 2013. /
_cWendy María Rosales Corrales.
260 _aSan José, C.R. :
_bW.M. Rosales,
_c2013.
300 _a118 p. :
_bGráficos ;
_c28 cm.
502 _aTesis Inglés con énfasis en Enseñanza
502 _aBachillerato Inglés con énfasis en Enseñanza
502 _aTutor: Lic. Dinier Amador S.
502 _aLector: Lic. Jonathan Elizondo M.
502 _aCD # 5526
650 0 0 _aINGLÉS
650 0 0 _aENSEÑANZA
650 0 0 _aPROCESO DE APRENDIZAJE
710 1 _aUniversidad Internacional de las Américas
_bFacultad de Ciencias del Lenguaje
_cEscuela de Enseñanza del Inglés
999 _c2423
_d2423