000 | 01081nam a2200253 u 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000009167 | ||
005 | 20240710161452.0 | ||
008 | 170719s2013 xx r 000 0 spa d | ||
040 | _aUIA | ||
082 | _aTCD 5526 | ||
100 | 1 | _aRosales Corrales, Wendy María | |
245 | 1 | 0 |
_aAnalysis of the indirect affective strategies in the english learning process of students with different levels of proficiency of first grade of Centro Educativo Bilingüe Llama del Bosque during third quarter of 2013. / _cWendy María Rosales Corrales. |
260 |
_aSan José, C.R. : _bW.M. Rosales, _c2013. |
||
300 |
_a118 p. : _bGráficos ; _c28 cm. |
||
502 | _aTesis Inglés con énfasis en Enseñanza | ||
502 | _aBachillerato Inglés con énfasis en Enseñanza | ||
502 | _aTutor: Lic. Dinier Amador S. | ||
502 | _aLector: Lic. Jonathan Elizondo M. | ||
502 | _aCD # 5526 | ||
650 | 0 | 0 | _aINGLÉS |
650 | 0 | 0 | _aENSEÑANZA |
650 | 0 | 0 | _aPROCESO DE APRENDIZAJE |
710 | 1 |
_aUniversidad Internacional de las Américas _bFacultad de Ciencias del Lenguaje _cEscuela de Enseñanza del Inglés |
|
999 |
_c2423 _d2423 |