000 00930nam a2200265 u 4500
001 000009336
005 20240710161456.0
008 170821s2014 xx r 000 0 spa d
040 _aUIA
082 _aTCD 8100
100 1 _aFernández Medina, Linneth
245 1 0 _aAnalysis of the effects of early stimulation strategies in the english learning process of children at Saint John Vianney School during the second quarter of 2014.
260 _aSan José, Costa Rica :
_bL. Fernández,
_c2014.
300 _a106 p. :
_b28 cm.
502 _aTesina Inglés
502 _aBachillerato Inglés
502 _aTutor M.Sc. Catalina Guerrero Troyo
502 _aLector M.Sc. Dinier Amador Serrano
502 _aTCD 8100
650 0 0 _aINGLÉS
650 0 0 _aESTIMULACIÓN TEMPRANA
650 0 0 _aAPRENDIZAJE
650 0 0 _aESCUELA SAINT JOHN VIANNEY
710 2 _aUniversidad Internacional de las Américas
_bCarrera de Inglés
999 _c2546
_d2546