000 01046nam a2200277 u 4500
001 000009441
003 OSt
005 20240710161500.0
008 170904s2017 xx r 000 0 spa d
040 _aUIA
_cUIA
082 _aBach-I-ENS-17014
100 1 _aCastro Alfaro, Lindsay
245 1 0 _aThe effect of using the oral approach and situational language teaching to obtain grammar proficiency in the case of students of intermediate I at a private institute in Barrio Escalante during the second quarter of 2017.
_b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza
260 _aSan José, Costa Rica
_c2017.
300 _a105 p. :
_b28 cm.
502 _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2017
650 0 0 _aINGLÉS
650 0 0 _aTEACHING
650 0 0 _aORAL APPROACH
650 0 0 _aLANGUAGE TEACHING
650 0 0 _aGRAMMAR PROFICIENCY
650 0 0 _aSTUDENTS
650 0 0 _aPRIVATE INSTITUTE IN BARRIO ESCALANTE
710 2 _aTutor: Msc. Dinier Amador Serrano
942 _2ddc
_cCD
999 _c2639
_d2639