000 01020nam a2200289 u 4500
001 000009514
003 OSt
005 20240710161503.0
008 170916s2017 xx r 000 0 spa d
020 _a0
040 _aUIA
_cUIA
082 _aBach-I-ENS-17007
100 1 _aVargas Rodríguez, Susan
245 1 0 _aThe effect of self evaluation as a metacognitive strategy to improve grammar in oral production made by the basic level student at Instituto Nacional de Aprendizaje.
_b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza
260 _aSan José, C.R.
_bUIA
_c2017
300 _a91 p.
_b28 cm.
502 _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2017
650 0 0 _aINGLÉS
650 0 0 _aTEACHING CONCENTRATION
650 0 0 _aAUTOEVALUACIÓN
650 0 0 _aMETACOGNITIVE STRATEGY
650 0 0 _aINSTITUTO NACIONAL DE APRENDIZAJE
650 0 0 _aIMPROVE GRAMMAR
650 0 0 _aORAL PRODUCTION
710 2 _aTutor: Msc. Dinier Amador Serrano
942 _2ddc
_cCD
999 _c2706
_d2706