000 | 01020nam a2200289 u 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000009514 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20240710161503.0 | ||
008 | 170916s2017 xx r 000 0 spa d | ||
020 | _a0 | ||
040 |
_aUIA _cUIA |
||
082 | _aBach-I-ENS-17007 | ||
100 | 1 | _aVargas Rodríguez, Susan | |
245 | 1 | 0 |
_aThe effect of self evaluation as a metacognitive strategy to improve grammar in oral production made by the basic level student at Instituto Nacional de Aprendizaje. _b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza |
260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2017 |
||
300 |
_a91 p. _b28 cm. |
||
502 | _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2017 | ||
650 | 0 | 0 | _aINGLÉS |
650 | 0 | 0 | _aTEACHING CONCENTRATION |
650 | 0 | 0 | _aAUTOEVALUACIÓN |
650 | 0 | 0 | _aMETACOGNITIVE STRATEGY |
650 | 0 | 0 | _aINSTITUTO NACIONAL DE APRENDIZAJE |
650 | 0 | 0 | _aIMPROVE GRAMMAR |
650 | 0 | 0 | _aORAL PRODUCTION |
710 | 2 | _aTutor: Msc. Dinier Amador Serrano | |
942 |
_2ddc _cCD |
||
999 |
_c2706 _d2706 |