000 00959nam a22002657a 4500
999 _c5201
_d5201
003 OSt
005 20240710161631.0
008 200106b ||||| |||| 00| 0 eng d
040 _cUIA
082 _aTCD 10253
100 _aHernández Calvo, Michelle
245 _aThe effect of using deductive approach to improve sentence-structure order on upper-intermediate students in the first and last quarter 2019 at ILPPAL High School.
_bTFG en Enseñanza del Inglés
260 _aSan José, C.R.
_bUniversidad Internacional de las Américas
_c2019
300 _b113 p.
_cCD
502 _aBachillerato en Inglés con énfasis en Enseñanza / TCD 10253 / III Cuatrimestre 2019
650 _aBACHILLERATO
650 _aINGLÉS
650 _aENSEÑANZA
650 _aSENTENCE-STRUCTURE
650 _aSTUDENTS
650 _aDEDUCTIVE APPROACH
650 _aILPPAL HIGH SCHOOL
700 _aTutor: Lic. Leslie Elizondo Mora
942 _2ddc
_cCD