000 | 00873nam a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | OSt | ||
005 | 20240710161715.0 | ||
008 | 220922b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
040 | _cUIA | ||
082 | _aBach-I-ENS-22009 | ||
100 | _aZúñiga Sánchez, Joselyn | ||
245 |
_aThe Effects of the Cooperative Learning Approach on English Grammar for Third Grade Students at Saint Michael School during the Second Quarter of 2022 _b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza |
||
260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2022 |
||
300 | _a126 p. | ||
502 | _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2022 | ||
650 | _aINGLÉS | ||
650 | _aTEACHING | ||
650 | _aCOOPERATIVE LEARNING | ||
650 | _aENGLISH GRAMMAR | ||
650 | _aSAINT MICHAEL SCHOOL | ||
710 | _aThesis Mentor: Msc. Dinier Amador Serrano | ||
942 |
_2ddc _cCD _n0 |
||
999 |
_c6458 _d6458 |