000 | 00805nam a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | OSt | ||
005 | 20240710161715.0 | ||
008 | 220922b |||||||| |||| 00| 0 eng d | ||
040 | _cUIA | ||
082 | _aBach-I-ENS-22012 | ||
100 | _aArroyo Villegas, Roger | ||
245 |
_aThe use of Dialogues as a strategy to improve the oral skills on sixth graders at IDI during the second quarter of 2022 _b/ Bachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza |
||
260 |
_aSan José, C.R. _bUIA _c2022 |
||
300 | _a107 p. | ||
502 | _aBachillerato en Inglés con énfasis en la Enseñanza / II Cuatrimestre 2022 | ||
650 | _aINGLÉS | ||
650 | _aTEACHING | ||
650 | _aDIALOGUES | ||
650 | _aORAL SKILLS | ||
650 | _aIDI | ||
710 | _aThesis mentor: Licda. Keily Aragon Aguilar | ||
942 |
_2ddc _cCD _n0 |
||
999 |
_c6461 _d6461 |