Effectiveness of Applying Metacognitive Learning Strategies to Teach a Conversational English Course and Affect Motivational State in a Group of Indigents in Centro Dormitorio de la Municipalidad de San José, During the Second Quarter of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés
Zamora Peralta, Karolina
Effectiveness of Applying Metacognitive Learning Strategies to Teach a Conversational English Course and Affect Motivational State in a Group of Indigents in Centro Dormitorio de la Municipalidad de San José, During the Second Quarter of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés - San José, Costa Rica UIA 2018 - 123 p.
Bachillerato Enseñanza del inglés / II Cuatrimestre / 9565
INGLÉS
INGLÉS
APRENDIZAJE METACOGNITIVO
Bach-INGL-18007
Effectiveness of Applying Metacognitive Learning Strategies to Teach a Conversational English Course and Affect Motivational State in a Group of Indigents in Centro Dormitorio de la Municipalidad de San José, During the Second Quarter of 2018 Bachillerato Enseñanza del inglés - San José, Costa Rica UIA 2018 - 123 p.
Bachillerato Enseñanza del inglés / II Cuatrimestre / 9565
INGLÉS
INGLÉS
APRENDIZAJE METACOGNITIVO
Bach-INGL-18007