Análisis en perspectiva de mercadeo para la marca católica Ajaray Internacional S.A comercializadora de artículos con mensajes evangelizadores dirigidos a católicos practicantes entre 15 y 40 años en el gran área metropolitana y estrategias para introducirla en el mercado.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica : Venegas Chacón, 2010.Description: 166 pSubject(s): DDC classification:
  • TCD 3861
Dissertation note: Bachillerato Publicidad / Tesina Publicidad / Tutor MSC. José Martínez Ulloa
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
TFG en CD TFG en CD Biblioteca Sede Central San José TCD 3861 (Browse shelf(Opens below)) Available 030568

Bachillerato Publicidad /

Tesina Publicidad /

Tutor MSC. José Martínez Ulloa

There are no comments on this title.

to post a comment.