Analysis of the indirect affective strategies in the english learning process of students with different levels of proficiency of first grade of Centro Educativo Bilingüe Llama del Bosque during third quarter of 2013. /
Rosales Corrales, Wendy María
Analysis of the indirect affective strategies in the english learning process of students with different levels of proficiency of first grade of Centro Educativo Bilingüe Llama del Bosque during third quarter of 2013. / Wendy María Rosales Corrales. - San José, C.R. : W.M. Rosales, 2013. - 118 p. : Gráficos ; 28 cm.
Tesis Inglés con énfasis en Enseñanza Bachillerato Inglés con énfasis en Enseñanza Tutor: Lic. Dinier Amador S. Lector: Lic. Jonathan Elizondo M. CD # 5526
INGLÉS
ENSEÑANZA
PROCESO DE APRENDIZAJE
TCD 5526
Analysis of the indirect affective strategies in the english learning process of students with different levels of proficiency of first grade of Centro Educativo Bilingüe Llama del Bosque during third quarter of 2013. / Wendy María Rosales Corrales. - San José, C.R. : W.M. Rosales, 2013. - 118 p. : Gráficos ; 28 cm.
Tesis Inglés con énfasis en Enseñanza Bachillerato Inglés con énfasis en Enseñanza Tutor: Lic. Dinier Amador S. Lector: Lic. Jonathan Elizondo M. CD # 5526
INGLÉS
ENSEÑANZA
PROCESO DE APRENDIZAJE
TCD 5526